MALIN DESIGN | VERKKOKAUPAN TIEDOT & EHDOT

Verkkokaupassamme teet ostokset aina turvallisesti ja nopeasti. Pyrimme käsittelemään ja toimittamaan 1 – 3 arkipäivän kuluessa tilatut tuotteet ja saat halutessasi toimituksen suoraan kotiovelle. Tilauksellesi saat halutessasi valittua 30 päivän ilmaisen maksuajan, jolloin vastaanotat tuotteet ennen laskua!

Sopimustiedoissa on esitetty yleiset tilaus- ja toimitusehdot sekä tietosuojaseloste koskien Malin Design Oy:n verkkokauppaa. Vieraillessaan sivustolla tai tilatessaan tuotteita verkkokaupasta käyttäjä sitoutuu mainittuihin ehtoihin. Verkkokaupan päivityksistä ja muutoksista tiedotetaan verkkokaupan sivuilla.

Asiakaspalvelun sähköposti: info(ät)malin.design
Avoinna: ark. 10:00 – 16:00

Ota yhteyttä meihin blogi-, media-, yhteistyö- tai korumyyntiasioissa! Tarkemmin meistä ja Malin Designista yrityksenä löydät meidän Tarinamme -sivulta, käy tutustumassa meihin. Hienoa, että juuri sinä olet löytänyt meidät!

1.1 Myynti

Malin Design Oy toivottaa tervetulleeksi kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat. Verkkokaupassamme teet ostokset aina turvallisesti ja nopeasti.

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen voimassa olevan arvonlisäveron. Pyydämme tutustumaan verkkokaupan toimitus-, maksu- ja palautusehtoihin, tietosuojalausekkeeseen ja evästekäytäntöihin ennen tilaamista.

Malin Design Oy
Y- tunnus: FI-2473481-8
Postiosoite: Koivikkomäenkatu 4 A 3, FI-33870 Tampere
p. 040-5549800

1.2 Sovellettava lainsäädäntö

Kaupantekoon sovelletaan Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Yksityisasiakkaan ja Malin Design Oy:n välisessä kaupassa noudatetaan aina sopimushetkellä voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Yritysasiakkaiden ja Malin Design Oy:n välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan voimassa olevaa Suomen kauppalakia, ellei näissä toimitusehdoissa ole toisin määritelty.

1.3 Verkkokaupan sisältö ja mediamateriaali

Verkkokaupassa esitetty sisältö, kuten kuvat, tekstit, tuotetiedot, logot, videot sekä grafiikka ovat tekijänoikeuslailla suojattua Malin Design Oy:n omaisuutta ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä. Sisällön julkaisuun tai julkiseen jakamiseen tulee olla Malin Design Oy:n kirjallinen lupa. Aineettomia oikeuksia koskevien erimielisyyksien ratkaisuun sovelletaan Suomen lakia.

Malin Design Oy:n tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkokaupasta lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostokset kassapalvelussa valitulla maksutavalla. Tilauksen yhteydessä tallentuvia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti, ja niitä käytetään ainoastaan tilauksen toimitusta varten tai tilaukseen liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilauksen yhteydessä tilaaja sitoutuu antamaan oikeat tiedot toimitusta ja maksua varten. Tilaamalla tuotteen ja hyväksymällä toimitusehdot asiakas vakuuttaa, että hänellä on oikeus tilata tuote.

2.1 Tilauksen vahvistaminen

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Erillistä paperista vahvistusta tai lähetettä ei jatkossa tulosteta toimituksiin. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilatessaan tuotteen verkkokaupasta asiakas vakuuttaa tutustuneensa toimitusehtoihin ja hyväksyvänsä ne sellaisenaan. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta. Näin voidaan menetellä, jos tilattua tuotetta ei ole esimerkiksi saatavilla kohtuullisessa ajassa. Tällaisessa tapauksessa asiakkaaseen ollaan suoraan yhteydessä ja asiakkaalle tarjotaan mahdollisuutta korvaavaan tuotteeseen. Puuttuva tuote hyvitetään asiakkaalle tilauksen maksutavan mukaan. Maksettu tilaus siirtyy välittömästi automatisoidun logistiikan käsittelyyn, eikä sitä tästä syystä voida jälkeenpäin muokata tai peruuttaa.

2.2 Tuotehinta

Tuotteen hinta on se hinta, joka on tuotteen kohdalla tilaushetkellä verkkokaupassa. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen voimassa olevan arvonlisäveron myös ulkomaille toimittaessa, mutta eivät toimituskustannuksia, ellei toisin ole mainittu. Malin Design Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2.3 Tuotteen varastoarvo

Tuotteen sivulle päivitetään se varastoarvo tai sen hetkinen tuotteen saatavuustilanne, joka on tuotteen kohdalla tilaushetkellä verkkokaupassa. Tuotemäärien päivityksessä voi olla viivettä ja tuotteet myydään välimyyntiehdoin.

2.4 Yritysasiakkaana tilaaminen

Yritysasiakkaan verkkokaupasta tilaamien tuotteiden arvo tulee olla vähintään kolmekymmentä (30) euroa ja alle 100€ (sis.avl%) toimituksiin lisätään pienlaskutuslisä 7,00€. Yritysasiakkaiden tilauksissa mahdollisuus palauttaa tuotteita on aina varmistettava tilausta tehdessä ja tapauskohtaisesti.

2.5 Yritysasiakkaiden tunnistautuminen

Tarvittaessa teemme valtuutettuna yritysasiakkaan puolesta tilauksen järjestelmäämme ja toimitamme maksutiedot asiakkaalle. Tällöin tilaajalta vaaditaan henkilötunnistautuminen tilauksen vahvistamiseksi ts. vahva asiakkaan tunnistautuminen.

Ajankohtaiset tiedot verkkokaupan maksutavoista löytyvät verkkokaupan ”kassa” -sivuilta. Malin Design Oy pidättää oikeuden maksutapojen muutoksiin. Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan aina tilauksen yhteydessä.

3.1 Maksupalvelut

Verkkokaupassa maksamiseen on käytössä useita maksunvälityspalveluja. Maksunvälityspalvelut välittävät maksusi verkkokauppiaalle turvallisesti. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä velvoitteista sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Verkkokaupassamme on käytössä seuraavat maksutavat mm. Klarna, Paypal-maksut, Visma Pay maksaminen, verkkopankkimaksu, pankki- tai luottokorttimaksu, lasku- ja osamaksupalvelut, ennakkomaksu suorana tilisiirtona sekä yritysasiakkaille suunnattu laskutusvaihtoehto. Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Klarna asiakaspalvelu voi tilaajan pyynnöstä päivittää Klarnan välityksellä maksetun toimituksen laskutustietoja sekä antaa lisätietoa maksamiseen arkisin kello 9-18 numerosta p. 09 425 997 71 tai Chat-palvelun kautta vuorokauden ympäri osoitteessa klarna.fi.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot; Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) asiakaspalvelu: helpdesk@vismapay.com ja puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17).

3.2 Yritysasiakkaan maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Ajankohtaiset tiedot yritysasiakkaan maksutavoista löytyvät verkkokaupan kassa -sivuilta. Sopimusasiakkaille muodostetaan tilauksen yhteydessä lasku vähintään 14pv maksuajalla ja laskutus vaatii yrityksen Y-tunnuksen. Malin Design Oy pidättää oikeuden maksutapojen muutoksiin. Luethan rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot maksun hyväksynnän yhteydessä. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

3.3 Etu- ja alennuskoodit

Verkkokauppaan erikseen saatu etukoodi on aina henkilökohtainen tai yrityskohtainen, eikä koodia saa luovuttaa kolmannelle osapuolelle. Näillä koodeilla saadut edut koskevat kampanjassa tai sopimuksessa määritettynä aikana varastotuotetilauksia.

Etu lasketaan tuotteiden normaalihinnasta ja toimituskulut lisätään tilaukseen, ellei toisin ole ilmoitettu. Etukoodeihin voi liittyä erilaisia rajoituksia, kuten voimassaolon rajoituksia tai niiden soveltumista vain tiettyihin tuotteisiin tai tuotealueisiin. Etu on käytettävissä vain uusilla tilauksilla, jotka on tehty kampanjakoodia käyttämällä. Etua ei voida yhdistää vanhoihin tilauksiin tai varauksiin, eikä sitä hyvitetä jälkikäteen. Huomaathan, että etuus on voimassa enintään kuusi (6) kuukautta edun saamisesta, ellei toisin ole ilmoitettu. Etukoodi syötetään tilauksen yhteydessä ostoskori- tai kassa –sivuilla ”etukoodi – käytä etusi” -kohtaan.

Kampanjakoodin ja lahjaksi annettavan lahjakortin ehdot ovat samat kuin kampanjakoodin. Koodeihin ei voi yhdistää muita etuja. sekä niiden kaikki väärinkäyttö on kiellettyä. Lahjakortin summa on käytettävä kerralla, korttia vastaan ei palauteta rahaa ja lahjakortti on käytössä vain sen voimassaoloaikana.

3.4 Omistuksenpidätysehto tuotteissa ja palveluissa

Omistusoikeus kaupan kohteeseen kuuluu tuotteen myyvälle taholle, kunnes koko kauppahinta on maksettu. Velallisella ei ole oikeutta luovuttaa omaisuutta edelleen, liittää sitä muuhun omaisuuteen tai muutoin määrätä omaisuudesta omistajan tavoin. Tätä sovelletaan sekä yksityis- että yritysasiakkaiden kanssa ja on voimassa kaikilla laskutusmuodoilla.

Käsittelemme tilaukset yleensä 1 – 5 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä, mikäli tilattua tuotetta löytyy varastostamme. Huomaathan, että loma-ajat, häiriötilat tai muut myöhemmin ilmoitetut seikat voivat vaikuttaa yleisiin käsittely- ja toimitusaikoihimme.

Huomaathan, että kohdassa “TOIMITUS” annetut toimitusaika-arviot on laadittu logistiikkakumppaniemme antamien tietojen perusteella. Ilmoitetut toimitusajat on merkitty (pv) arkipäivinä ja saattavat vaihdella. Kuljetusyrityksen toimitusaika tilaukselle riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Sesonkiaikojen ruuhkien tai mahdollisten lakkojen ajan toimitamme sinulle toimitukset aina pikatoimituksena tai muulla parhaaksi katsomallamme toimitustavalla.

ERIKOISTILAUSTUOTTEET

Tuotteet toimitetaan suoraan varastostamme tai valmistetaan tilauksesta. Tilauksesta valmistettavan tuotteen valmistusaika vaihtelee, mutta on keskimäärin yhdestä kahteen työviikkoa. Tilauksesta valmistettava tuote toimitetaan asiakkaalle heti sen valmistuttua. Erikoistilaustuotteiksi laskemme tuotteet, jotka ovat verkkokaupassamme merkinnällä ”ei varastossa”, ”valmistetaan tilauksesta” tai ”vain jälkitoimituksena”. Nämä tuotteet voi tilata ennakkoon ja toimitamme ne heti niiden valmistuttua. Tilaustuotteiden toimitusajoita sekä muista poikkeavista toimitusajoista tiedotamme joko verkkokauppamme sivuilla tai sähköpostilla.

Malin Design Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista ja verkkokaupan huolto- ja päivitystöiden aiheuttamista muutoksista tiedotetaan aina mahdollisuuksien mukaan verkkokaupan etusivulla ennakkoon. Pidätämme oikeuden tarvittaessa muuttaa toimitusaikoja, -maksuja tai -tapoja, sekä pidätämme oikeuden toimittaa saman tilauksen tuotteet erikseen, peruuttaa tehdyn tilauksen tai muuttaa toimituksen sisältöä.

4.1 Toimitustavat ja -maksut

Tilauksesi eri toimitustavat sekä tilauksen toimituskulut näet ostoskorissa näkymässä, jossa valitaan toimitus- ja maksutapa. Toimitus- ja käsittelykulut tilausta kohden ovat mainittu tilauksen yhteydessä ostoskori -sivulla. Johtuen automaattilogistiikasta pakkailussamme erillisiä tilauksia ei voida jälkikäteen yhdistää ja jokaiseen tilaukseen lisätään toimituskulut tilauskohtaisesti.

Toimitamme kaikki toimitukset mm. Postin pikkupakettina kotiintoimituksella, express –toimituksella tai Matkahuollon kautta lähimpään palvelupisteeseen.

Mikäli yksityisasiakas haluaa tilata tuotteen lähimpään koruliikkeeseen, pyydämme ottamaan yhteyttä suoraan totuttuun koruliikkeeseen, jolloin liike tilaa valikoidut tuotteet liikkeeseen. Voit myös kysyä lisää tietoa asiakaspalvelustamme sähköpostilla.

4.1.1 Toimitusmaksut

EU-alueen sisäisistä toimituksista peritään tilauskohtainen toimituskulu, joka sisältää käsittelymaksun (norm. alk. 4,90 euroa). Mikäli tuotteita toimitetaan ulkomaille, niin tilaaja itse on vastuussa mahdollisista tullaus-, tuonti- tai muista lisämaksuista, kun toimituspaikka on EU-alueen ulkopuolella. EU-alueen ulkopuoliset toimitushinnat voivat vaihdella. “Maksuton toimitus” tai vastaavat kampanjatarjoukset toimitamme kampanjakohtaisesti postitse tai Matkahuollon kautta.

4.1.2 Toimitus EU:n ulkopuolelle

EU-alueen ulkopuolisissa toimituksissa käytämme useita toimituspalveluita. Lähetysajat voivat vaihdella kuudesta kahdeksaan päivään ajankohdasta riippuen. Huomaathan, että kansainvälisistä tilauksista voidaan periä tuontiveroa tai tullauksesta johtuvaa lisäkulua, jolloin tilauksesi saattaa jäädä tullitoimipaikkaan, kunnes tullaukseen liittyvät maksut on maksettu. Näissä tapauksissa Malin Design Oy ei ole vastuussa maksujen keräämisestä, perimisestä tai välittämisestä. Asiakkaan velvollisuus on itse olla tietoinen EU-alueen ulkopuolelle toimitettaviin lähetyksiin liittyvistä käytännöistä ja maksuista. Palautuneesta, tullaamatta jääneestä toimituksesta perimme viidenkymmenen (50) euron suuruisen käsittelymaksun sekä muut myyjälle koituneet kulut.

4.2 Viivästyminen

Malin Design Oy:n asiakaspalvelu on asiakkaaseen sähköpostitse yhteydessä, mikäli tuotteen toimitus viivästyy huomattavasti. Kaikissa toimitusaikoihin liittyvissä kysymyksissä epäselvyyksien välttämiseksi pyydämme olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä sähköpostitse. Malin Design Oy ei ole vastuussa mistään viivästyksistä lähetyksissä, jotka ovat aiheutuneet virheellisistä osoitteista tai kuljetusyrityksen viivästyksistä. Mikäli toimitus viivästyy, ota tarvittaessa yhteyttä toimituksesi jakelijaan saadun toimitustunnuksen perusteella saadaksesi lisätietoja.

4.3 Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, peritään kuudenkymmenen (60) euron käsittelymaksu. Huomioithan, että maksu peritään aina maksetusta summasta ennen mahdollista hyvitystä.

4.4 Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun välittömästi ilmoittaa virheestä sähköpostitse asiakaspalveluumme ja jos tuote tai paketti on vioittunut toimituksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi kirjallinen reklamaatio tuotteen logistiikkakumppanille tuotetta vastaanotettaessa. Logistiikkakumppanimme vastaa tavaran katoamisesta, vähentymisestä tai vahingoittumisesta kuljetettavaksi ottamisen ja luovuttamisen välisenä aikana tiekuljetussopimuslain mukaisesti.

4.5 Force-major – ylivoimainen este

Malin Design Oy ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi ylivoimaiseksi esteeksi (force major) katsotaan mm. häiriötilat, pandemiat, tulipalot, lakot, työtaistelutoimenpiteet, sodat, luonnonkatastrofit, viranomaisten väliintulot sekä häiriöt kuljetuksissa, alihankkijoilla, laitteissa, ohjelmistoissa, selaimessa tai verkkoyhteydessä. Malin Design Oy ei myöskään vastaa seurauksista, jotka aiheutuvat verkkokaupan toimintakatkoista mahdollisten huoltotöiden, teknisten vikojen, tietoliikenneyhteyksien häiriötilanteista tai muiden vastaavien syiden vuoksi.

Mikäli tuote tai tuotteen valmistettava osa on tilapäisesti loppu, varastoseurannassamme on sattunut virhe, tai tuote toimitetaan muutoin jälkitoimituksena, ilmoitamme siitä tilaajalle viipymättä.

Kaikissa tilaus-, palautus-, lisätieto- tai reklamaatioasioissa pyydämme ensimmäisenä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Yksityisellä tilaajalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteille. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita pois lukien kuluttajansuojalain 6. luvun mukaiset poikkeukset (kohta 5.4). Palautetussa tuotteessa on oltava mukana kaikki toimitetut osat paketissaan. Yritysasiakkaan välisessä kaupassa mahdollisuus palauttaa tuotteita on varmistettava tilausta tehdessä.

5.1 Palautuskelpoinen tuote ja palautus

Palautettavan tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Asiakas voi tutustua pakkauksen sisältöön ja sovittaa tuotetta varoen. Tuotteen täytyy olla palautettaessa käyttämätön, naarmuton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen, ja palautettavien tuotteiden tulee olla täysin puhtaat eikä niissä saa olla sovituksen jälkiä. Tilauksen palauttamisesta on tehtävä palautusilmoitus ilmoittamalla siitä kirjallisesti sähköpostilla alla olevin ohjein.

Ennen maksutapahtumaa on voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen. Mikäli tilaaja on suostunut luopumaan peruutusoikeudesta, ei tuotetta ole enää mahdollista palauttaa.

Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti ja postittaa seurannalla varustettuna alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa takaisin myyjälle alla olevaan palautusosoitteeseen välittömästi palautusilmoituksen jälkeen käyttämättömänä myyntikunnossa ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. Mukaan tulee liittää tuotteen aitoustodistus, tuote-etiketti ja mahdolliset kaupanpäälliset.

Palautuskustannukset, tuotteen asiallisesti pakkaaminen toimitusta varten, sekä mahdollisesti palautustoimituksessa aiheutuneet vahingot ovat asiakkaan vastuulla. Kopio palautusilmoituksesta tulee liittää tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty tai tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme oikeuden laskuttaa mahdollisesta arvonalennuksesta. Palautuksesta on säilytettävä logistiikkayhtiön antama kirjallinen seurantatunnus, jolla lähetys voidaan jäljittää katoamistapauksessa.

5.1.1 Palautusosoite

Saat osoitetiedot palautusta ja vaihtoa varten asiakaspalvelustamme sähköpostitse (tilausnumero vaaditaan). Huomaathan, että palautusosoite vaihtelee sen mukaan, onko kyseessä palautus, vaihto vai reklamaatio.

5.2 Palautusilmoitus

Tilauksen palauttamisesta on tehtävä ennakkoon palautusilmoitus ilmoittamalla siitä kirjallisesti sähköpostilla. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@malin.design, ja viestin otsikko tulee aloittaa sanalla ”Palautusilmoitus #tilausnumerosi”.

Palautusilmoitukseen tulee merkitä:
– tilausnumero
– tilauksen päivämäärä ja vastaanottopäivä
– nimesi
– osoitteesi
– puhelinnumerosi
– tilinumero hyvitysmaksua varten
– tilinumero hyvitysmaksua varten
– mahdollinen palautuksen syy, kuva & selvitys tapahtuneesta

5.3 Viallinen tuote

Tarkistamme kaikki korut useaan kertaan ennen lähetystä, jotta saisit aina virheettömän tuotteen. Mikäli huomaat lähetyksen saapuessa, että saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut lähetyksessä (kohta 4.4) tulee sinun välittömästi vastaanotettaessa tuotetta tiedottaa asiasta asiakaspalveluumme alla olevin ohjein. Verkkokauppa ei vastaa käyttöönoton jälkeen ilmenevistä vioista tai puutteista. Pyrimme ensisijaisesti korvaamaan viallisen tuotteen uudella, mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, niin hyvitämme maksetun tuotesumman tilaajalle. Ilmoittaessasi viallisesta tuotteesta ota tarkka kuva tuotteesta sekä liitä kuvaus tapahtuneesta samaan viestiin.

Viallinen tuote tulee pakata huolellisesti sisältäen kaikki tuotteen ja lähetyksen osat, ja postittaa seurannalla tai kirjattuna annettuun palautusosoitteeseen. Hyvitys tehdään, kun tuote on palautunut Malin Design Oy:lle ja vika on todennettu. Ilmoitus viallisesta tuotteesta tulee lähettää sähköpostilla varustettuna selvällä merkinnällä ”Viallinen tuote #tilausnumerosi” osoitteeseen info@malin.design.

Sähköpostiin tulee merkitä:
– tilausnumero
– tilauksen päivämäärä ja vastaanottopäivä
– nimesi
– osoitteesi
– puhelinnumerosi
– tilinumero hyvitysmaksua varten
– mahdollinen palautuksen syy, kuva & selvitys tapahtuneesta

5.4 Palautuksen kulut ja poikkeukset

Palautettaessa tuotteita kaikista vaihto- ja palautuspostituskuluista vastaa aina tilaaja. Huomaathan, että kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua, kaiverrettua, erikoistilattua, muunneltua tuotetta tai tilauksesta valmistettua tuotetta. Palautusoikeus ei myöskään koske lahjakortteja, erikseen sinetöitynä toimitettua tavaraa, tai hygieniatuotteita kuten korva- ja lävistyskoruja, hiustuotteita ja kosmetiikkaa.

Emme vastaanota palautusta yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta tai tuotteen käyttöönoton jälkeen, tai nouda postiennakolla lähetettyjä maksamattomia palautuksia tai palautuksia, joita ei ole hyväksytty palautuskelpoisiksi ennakkoon kirjallisesti.

5.5 Maksunpalautus

Kun palautus on hyväksytty saapuneeksi, palautamme maksettujen tuotteiden summan maksutavan mukaisesti. Toimituskuluja ei palauteta. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan. Pyrimme pikaisesti käsittelemään palautuksen sekä palauttamaan maksamasi summan kokonaisuudessaan, kuitenkin 30 arkipäivän kuluessa alkaen siitä hetkestä, kun tuote on vastaanotettu palautetuksi ja tarkastettu Malin Design Oy:n toimesta.

Huomioithan, että tuote ei ole palautuskelpoinen, mikäli palautuksesta puuttuu tuotemateriaalia, tuotteen osia, laatikoita tai muita osia, joita aiemmissa kohdissa on ilmoitettu lisättäväksi palautuksen yhteyteen, tai tuote palautuu sotkeutuneena niin ettei tuotetta saada myyntikuntoon. Varaamme oikeuden periä selvityksestä, mahdollisesta tuotteen kunnostamisesta ja tuotteen arvonalenemisesta syntyneet kulut suoraan tilauksesta. Tällöin kulut peritään maksetusta summasta ennen hyvitystä.

Kaikissa takuu- ja vastuuasioissa pyydämme ensimmäisenä olemaan asiakaspalveluumme sähköpostitse yhteydessä. Malin Design Oy:n tuotteilla on takuu valmistusvirheiden osalta, joista on vastaanotettaessa välittömästi informoitava myyjää kirjallisesti. Takuu ei kuitenkaan koske normaaleja käyttöön ja kulumiseen liittyviä vikoja. Takuu ei koske irtoamisia, osien katoamisia, kuluvien osien (mm. langat, kuminauhat, hopeaketjut) rikkoontumisia tai venymisiä,  putoamisesta aiheutuneita vaurioita, lukkojen löystymisiä, käyttövirheitä tai vikoja, joiden voidaan katsoa aiheutuneen unohduksesta, epäselvyyksistä tai tuotteiden huolimattomasta hoidosta. Emme vastaa syntyneestä viasta, jonka olisi ennakkoon voinut vältää korun oikeaoppisella käytöllä tai olisi ollut havaittavissa ennakoitavissa – käytössä havaitusta viasta tai ongelmasta tulee ilmoittaa kirjallisesti välittömästi asioituun liikkeeseen.

Koruilla ei ole varsinaista takuuta tai takuuaikaa, mutta valmistajana annamme korulle valmistus- ja raaka-ainevirheitä vastaan takuun. Mikäli tuotteessa ilmenee em. vika tarkastamme ja huollamme asian kohtuullisen ajan puitteissa. Kohtuullisella ajalla tarkoitetaan aikaa 1 – 14 päivää, joka on kulunut tuotteen ostamisesta, ja jolloin on vielä palautusoikeutta jäljellä. Mikäli huomaat lähetyksen saapuessa, että  saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut lähetyksessä tulee sinun välittömästi tiedottaa asiasta asiakaspalveluumme alla olevin ohjein – verkkokauppa ei vastaa tämän jälkeen tai käyttöönoton jälkeen ilmenevistä vioista tai puutteista.

TUOTTEEN RIKKOUTUMINEN

Useimmiten korun rikkoutumisen syynä voi olla korun huolimaton ja huono kohtelu tai väärin käyttö. Valmistusviallinen koru rikkoutuu yleensä välittömästi korun käyttöönoton yhteydessä. Useiden käyttökertojen jälkeen rikkoutumiset katsotaan käytöstä tai kulumisesta aiheutuneeksi normaaliksi kulumiseksi, josta vastaa aina käyttäjä itse. Tällöin kyseessä on tuotteen normaali kuluminen tai käyttövirhe. Laadukas koru voi rikkoontua väärinkäytettynä nopeastikin. Huonolla käytöllä ollut tai rikkonainen koru tulee tarkastaa ja huoltaa heti vian havaittua. Huollon kustannus arvioidaan korun saavuttua meille tarkastukseen. Korun käytöstä, hoidosta ja säilyttämisestä toimitetaan ohjeet Malin Design -korun aitoustodistuksen yhteydessä ja lisää voi kysyä meiltä sähköpostitse, autamme mielellämme!

HUOLTOASIAT

Kaikki huolto- ja takuuasiat tulee hoitaa 1) korun myyjäliikkeen kanssa, mikäli koru on ostettu liikkeestä/ jälleenmyyjän verkkokaupasta tai 2) verkkokaupan takuuehtojen mukaisesti, mikäli koru on tilattu verkkokaupastamme. Malin Design Oy ei ole vastuussa ostajan omatoimisista huoltotoimenpiteistä, toimista aiheutuneista vahingoista ja kolmannen osapuolen tekemistä korjauksista.

VAHINGONKORVAUS

Malin Design Oy ei vastaa mahdollisista välittömistä tai välillisistä vahingoista mikäli ne aiheutuvat tuotteen tahallisesta rikkomisesta, tai huolimattomuudesta. Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Nämä ehdot on laadittu Suomen lakia noudattaen ja hyvien asiointitapojen mukaan. Mahdolliset riitatilanteet ratkaistaan Suomessa, Pirkanmaan käräjäoikeudessa.

6.1 Korumateriaalit

Koruissa on käytetty luonnollisia ja käsin valmistettuja materiaaleja, aitoja helmiä, nahkaa ja jalometalleja. Luonnollisissa materiaaleissa on usein selvästi nähtävissä erilaisia ulkoisia pinnanmuotoja, sävyeroja, kokoeroja, kontrasti- tai muotoeroja. Käsin valmistettu lopullinen tuote luonnon materiaaleilla saattaa erota tuotesivun kuvasta edellä mainituilta osin. Uniikin käsintehdyn tuotteen mitat, pituus ja paksuus, tuotteen lukko-osat, tuotteen varsinainen muoto tai käytettyjen helmien määrä saattavat vaihdella ilmoitetusta, tai erota kuvasta mallisarjan kehittyessä.

TUKEHTUMISVAARA LASTENKORUISSA

Aikuisen tulee valvoa nuoren lapsen korun käyttöä jatkuvalla läsnäolollaan. Korua ei koskaan saa jättää lapsen käyttöön ilman aikuisen valvontaa. Muistathan aina ohjeistaa myös korun saajaa.

ELASTISET MATERIAALIT

Huomaathan, että venytettävät korumateriaalit, kuten nylon -pohjaiset kuminauhat voivat kulua muita materiaaleja nopeammin ja tällaisen korun pitkäaikainen käyttö voi vaatia erityistä huolellisuutta. Osassa koruista on käytetty kestävää nailonnyöriä, joka on vetolujaa ja kulutuskestävää. Nailonnyörissä on muutamien prosenttien jousto ja se helposti absorboi hieman vettä, joten nyörin pituus elää hiukan kosteudesta riippuen. Nyörin lujuus voi heikentyä kuivissa oloissa, kuumassa tai kylmässä. Nyöri on myös UV-arkaa. Lisäksi korun huolimaton käyttö, väärinkäyttö, hankautuminen, turha venyttäminen, kuivuus tai tarpeeton korun pukeminen tai riisuminen sekä pintoja vasten hankautuminen esim. toimistotyössä voi kuluttaa materiaaleja merkittävästi normaalia nopeammin. Huomioithan nämä seikat korujen käytössä.

6.2 Allergisointi

Malin Design Oy suosittelee aina henkilöä, joka on herkistynyt tai epäilee herkistymistä eri metalliseosten allergisoinnille, varoen testaamaan korun käyttöä. Allergiatapauksen havaitessa tulee korun käyttö lopettaa välittömästi ja tarvittaessa on hakeuduttava hoitoon. Malin Design Oy ei vastaa mahdollisista välittömistä tai välillisistä vahingoista liittyen tuotteen allergisoimistapauksiin. Koruissa on käytetty allergiatestattuja korumetalleja sekä jalometalleja, jotka ovat merkittynä tuotteeseen leimoin. Lisäksi tuotesivulla on mainittu koruun käytetyt materiaalit. Hopeakoruissa on käytetty rhodium-pinnoitusta, joka monissa tapauksissa auttaa estämään jalometallin allergisoimista. Tilaajan on syytä perehtyä annettuihin tuotteen materiaaleihin ja mahdollisiin materiaalien pinnoitteisiin ennen tilausta. Pyydämme kaikissa allergia-asioihin liittyvissä kysymyksissä olemaan ennakkoon asiakaspalveluumme yhteydessä lisätietojen saamiseksi.

6.3 Määrätty huoltopaikka

Huolto- ja takuukorjausasiat suoritetaan aina asioidun myyntipaikan kanssa. Malin Design Oy voi ohjata asiakkaan ottamaan yhteyden valtuuttamaansa huoltoliikkeeseen, jos tästä voidaan katsoa olevan etua tilanteessa. Aiheettoman huoltokäynnin tai -toimituksen kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu aiheetta takuuhuoltoon. Malin Design Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista tai itsenäisesti tehdyistä korjaustöistä. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja postittamisesta aiheutuneet logistiset kustannukset.

Malin Design Oy:n verkkokaupan asiakkaiden tiedot on tallennettu vain verkkokaupan omistajan asiakasrekisteriin. Asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon, sekä verkkokaupan kehitykseen. Verkkokaupan omistajalla on oikeus käsitellä rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia kuten suoramarkkinointia varten, eikä tietoja luovuteta ulkopuoliselle taholle. Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme info@malin.design. Poistamme tarvittaessa asiakasta koskevat tiedot asiakkaan pyynnöstä.EU.n tietosuoja-asetuksen mukaisesti.

7.1 Rekisterinpitäjä

MALIN DESIGN OY | Y-tunnus 2473481-8
Koivikkomäenkatu 4A3
FI-33870 Tampere
Asiakaspalvelu: info@malin.design
Puhelin: +358(0)40-5549800

7.2 Rekisteriasioista vastaava henkilö / tietosuojavastaava henkilö

Ville Malinen, toimitusjohtaja (info@malin.design)

7.3 Rekisterin nimi

Malin Design Oy:n asiakasrekisteri

7.4 Rekisterin pitämisen peruste, tietolähteet ja käyttötarkoitus

Henkilö on tilannut verkkokaupasta tuotteita ja ilmoittanut annetut tiedot. Rekisteriä sovelletaan asiakkaan tunnistautumiseen ja käyttöoikeuksien hallintaan, käyttäjien tilausten toimittamiseen ja asiakassuhteen ylläpitoon sekä kehittämiseen. Säilytämme ja käsittelemme asiakastietoja myös kirjanpitoamme varten kirjanpitolain mukaisesti.

7.5 Mitä tietoja voidaan kerätä ja mihin tietoja voidaan käyttää 

Rekisterin käyttötarkoitus on verkkokaupan asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja logistinen käsittely. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden lähetysten seurantaan. Tietoja voidaan käyttää verkkokaupan omistajayrityksen toiminnan kehittämiseen liittyen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Henkilötietoja käsitellään tietosuojalain asettamissa rajoissa.

Rekisterin tietoja voidaan käyttää verkkokaupan omistajayrityksen omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen luovuttamatta henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Verkkokaupan omistajayritys voi tarvittaessa käyttää asiakas- ja palvelusuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita. Osa rekisteritiedoista voidaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille teknisten vaatimusten tai kehityksen vuoksi. Tietoja käsitellään ainoastaan verkkokaupan omistajayrityksen asiakassuhteen ylläpitämiseen teknisten rajapintojen kautta.

7.6 Rekisterin sisältämät tiedot

Malin Design Oy:n henkilörekisteri sisältää alla olevat tiedot:
– Etu- ja sukunimi
– Postiosoite
– Sähköpostiosoite
– Puhelinnumero
– Henkilön tilauksessa kohdissa ”ostoskori” ja ”kassa” antamat tiedot
– Tilauksiin liittyvät postin seurantatiedot

7.7 Tietojen luovuttaminen

Tietoja ei luovuteta verkkokaupan omistajayrityksen ulkopuolelle. Henkilötietoja ei siirretä Euroopan Unionin ulkopuolelle, ellei se ole teknisen toteutuksen varmistamiseksi tarpeellista.

7.8 Tietojen säilyttämisaika

Henkilötiedot säilytetään niin kauan, kun niitä tarvitaan asiakkaan kanssa tehtävän sopimuksen täytäntöön panemiseksi, asiakaspalvelun kehittämiseksi tai lainsäädännön vaatimalla tavalla. Huomaathan, että kirjanpitolaki velvoittaa säilyttämään kirjanpitoaineistoa vähintään kuuden (6) vuoden ajan tilikauden päättymisestä lukien.

7.9 Asiakkaan oikeudet

Asiakkaalla on oikeus saada pääsy asiakasta koskeviin henkilötietoihin ja oikeus saada jäljennös asiakasta koskevista henkilötiedoista; Pyytää henkilötietojen oikaisemista tai poistamista järjestelmästämme; Tietyin edellytyksin pyytää käsittelyn rajoittamista tai vastustaa henkilötietojen käsittelyä. Pyynnöt koskien asiakkaan oikeuksia on toimitettava sähköpostitse asiakaspalvelumme osoitteeseen.

7.10 Evästeiden käyttö

Malin Design Oy verkkokauppa käyttää cookie -evästeitä. Tämän palautteen avulla verkkokauppa pystyy jatkuvasti parantamaan sivujen sisältöä. Huomaathan, että osa evästeistä on pakollisia sivuston käytön kannalta mm. ostoskorin toiminnot ja asiakkaan tunnistaminen eivät toimi ilman evästeitä, näiden tarkoitus onkin parantaa verkkosivustojen toimintaa ja tehdä ostokokemuksesta mahdollisimman miellyttävä. Käyttäjän selaimen tallentamat evästeet on helppo poistaa omatoimisesti.

7.11 Rekisterin suojaus, säilytys ja käsittely

Rekisteriä tai sen tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Tietojen käyttöoikeus on vain niillä rekisterinpitäjän palveluksessa olevilla henkilöillä ja yhteistyökumppaneilla, jotka tarvitsevat tietoja työtehtävissään. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää verkkokaupan taustajärjestelmän käyttäjäoikeuksia sekä salasanoja. Rekisteri säilytetään salasanasuojatulla verkkopalvelimella.

7.12 Rekisterin ehtojen päivittäminen

Päivitämme jatkuvasti tietosuojaselostettamme toimintamme kehittyessä sekä lainsäädännön muuttuessa. Viimeisimmän päivityspäivämäärän löydät Verkkokaupan tiedot ja ehdot -kohdasta 8; ”Ehtojen päivittyminen”.

© Malin Design Oy.

Tutustuthan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilausta. Malin Design Oy:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Muutetut ehdot astuvat heti voimaan muutoksenteosta. Tuotteita on rajoitettu määrä sekä hinnat saattavat vaihdella valmistuserien tai kampanjoiden mukaan.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme, toimitushintojamme, tuotehintojamme, toimitusaikojamme, toimitustapojamme, yleisiä verkkokaupan käytäntöjä, tai toimittaa saman tilauksen tuotteet erikseen, muuttaa toimituksen sisältöä tai viime kädessä peruuttaa tehdyn tilauksen. Pidätämme oikeuden myös mahdollisiin painovirheisiin sivustollamme tai tuotetoimitusten viivästymiseen.

Verkkokaupan yleiset ehdot sekä tietosuojaseloste ovat voimassa 03.11.2020 alkaen.

1. Koska toimitukseni saapuu perille?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostilla, kun tilauksesi on vastaanotettu käsiteltäväksi ja toimitettu logistiikkayhtiöllemme pakattavaksi. Kun toimitus on valmistunut lähetystä varten, saat valmistuneesta tilauksesta sähköpostin, josta tiedät, että tilauksesi on matkalla. Toimitus Suomen sisällä jaettuna kestää pääsääntöisesti noin 1-3 työpäivää. Maksuton toimitus -tarjoukset toimitamme aina pääsääntöisesti suoraan kotia Postin Pikkupakettina.

2. Saako teiltä blogiani varten kuvamateriaalia tai valmiita postauksia?

Meiltä saat piristystä somepäivityksiin ja pääset hyödyntämään mediamateriaalia suoraan tuotteen sivulta tai uusilta LOOKBOOK -sivuiltamme. Meiltä saa myös sisältöä ja ilmettä päivityksiin. Lue yhteistyöstä lisää: Bloggaaja, vaikuttaja, koruliike.

3. Haluaisin vaihtaa tilatun tuotteen eri kokoon?

Tilauksen voi palauttaa ja tuotteilla on 14pv palautusaika myyntikunnossa. Tilauksen palauttamisesta on tehtävä palautusilmoitus avoimesti ilmoittamalla siitä kirjallisesti sähköpostilla. Huomaathan, että palautusoikeus on rajallinen tiettyjen tuotteiden osalta, eikä koske mm. hygieniatuotteita, erikoistilattua tuotetta. Miksi? Näitä tuotteita emme voi myydä ”käytettynä”enää toiselle asiakkaalle esimerkiksi terveyssyistä. Lisää tietoa tilaamiseen Malin verkkokaupasta löydätsivulta VERKKOKAUPAN TIEDOT & EHDOT.

4. Voinko tilata sähköpostilla liikkeen toimitukset?

Tilaaminen onnistuu edelleen myös puhelimitse tai sähköpostilla. Tällöin teemme tilauksen puolestasi suoraan verkkojärjestelmään ja laskutus tapahtuu Klarna -laskulla. Huomaathan, että turvallisuuden vuoksi, yli 2000€ tilauksissa vaadimme tunnistautumisen tilaajalta asiakkaan puolesta tilatessa. Voimme myös kerätä tuotteet valmiiseen ostoskoriin sinulle ja saat rauhassa täydentää ostoksia. Liikkeen verkkokaupan tilauksia varten tarvitset yrityskohtaisen tilaustunnuksen: TILAA TUNNUS TÄÄLTÄ.

5. Voiko hygieniatuotteita palauttaa?

Pyrimme toimimaan vastuullisesti ja oikein kaikkia asiakkaitamme kohtaan tarjoamalla turvalliset, puhtaat ja uudet tuotteet asiakkaan käyttöön. Tilatessasi meiltä voit siis varmistua, että toimitettu tuote on käyttämätön. Toimimme KSL6:16 mukaisesti ja palautusoikeus ei koske mm. hygieniatuotteita, kuten korva- ja lävistyskoruja, hiustuotteita ja kosmetiikkaa. Varsinkin hygieniatuotteiden kanssa olemme tarkkoina, sillä käytettyä tai edes testattua korua emme voi myydä toiselle asiakkaalle mainituista syistä. Tällainen tilanne on myös meille ikävä, mutta haluamme minimoida kaikki mahdolliset riskit terveysasioissa. (Verkkokaupan ehdot kohta 5.5)

6. Voiko tilauksen maksaa pidemmällä maksuajalla?

Meillä voit maksaa ostoksesi osissa pidemmällä maksuajalla ja tilaukselle voit valita joustavasti 30pv – 24kk maksuajan lasku- ja osamaksupalveluistamme. Klarnalta voit tilata tuotteen turvallisesti kotia ja maksaa vasta 30pv jälkeen tilauksen valmistumisesta. Valitse Klarnalta tällöin 30 päivän ilmainen maksuaika, jolloin vastaanotat tilauksen ennen maksua. Laskulla saat kätevästi korotonta maksuaikaa ja laskut voi muuttaa halutessaan osamaksuksi.

Esimerkkitapaus: Kuluttajatilaus verkkokaupasta 30pv ilmaisella maksuajalla

  1. Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen.
  2. Valitse kassalla ”Klarna maksa myöhemmin” saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä.
  3. Vastaanotat tilatut tuotteet, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa.
  4. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Lasku lähetetään tilauksesi mukana.
  5. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi Klarnalla, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta Klarna perii pienen maksun.

Lue lisää tietoa Klarnan ajankohtaisista maksutavoista verkkokauppamaksamiseen täällä.

Ympäristö on meille tärkeä – jatkossakin! Vastoin pikamuoteja tai yhden illan juttuja, luomme koruja, jotka ovat ajattomia ja kestävät aikaa. Haluamme, että korumme kulkevat matkassasi pitkän matkan.

Toimintamme tärkeimpiä arvoja ovat laatu, ekologisuus, käsityöperinne, suomalainen yrittäjyys, rajaton ja uniikki muotoilu sekä luonnollinen ja aito, klassinen kauneus. Ostamalla tuotteitamme työllistät ja tuet useaa pienyritystä Suomessa – kiitos kuuluu sinulle.

10.1 Korut

Korumme on käsin valmistettu valikoiduista ekologisista ja kestävistä luonnonmateriaaleista: aidosta hopeasta, teräksestä, nahasta, viljellyistä helmistä sekä luonnonkivistä. Koruissamme on hyödynnetty eri materiaaleja ja näillä on luotu erilaisia tunnelmia eri pukeutumisiin. Voit nähdä materiaaleissa uurteita, muotoeroja tai värivivahteita, joiden ansiosta korusi on uniikki käsintehty pala modernia muotoilua.

10.2 Ympäristöystävällinen kuljetus

Me kannatamme hyötyliikuntaa ja meillä toimitukset kulkevat varastolta jalkaisin, tai joukkoliikennettä hyödyntäen logistiikkapisteille. Vaadimme myös yhteistyökumppaneiltamme sitoutumista ympäristötalkoisiin ja pidämme huolen, että tilauksesi kotiovelle tai lähimpään palvelupisteelle toimittaa ilmastoystävällinen toimija.

10.3 Uusiokäyttö ja kierrätysmateriaalit

Olemme lähivuosina panostaneet entistä enemmän pakkausmateriaaleihin ja onnistuneet vähentämään merkittävästi muovimateriaalien ostoa ja käyttöä toimituksissamme. Liikkeiden toimituksissa uusiokäytämme onnistuneesti pakkausmateriaalit sekä logistiikkapakkaukset. Kierrätysmateriaalien uusiokäyttö on meille tärkeää jokapäiväisessä toiminnassamme – myös jatkossakin. Me teemme muutoksen pienillä valinnoilla ja teoilla!